уторак, 28. децембар 2010.

DEČJA TORTA KUCA I "ŠIRLI TEMPL"

Ovu tortu sam pravila mlađeg unuku Mihajlu za njegov drugi rođendan. Sama sam osmislila kako će izgledati, pa sam ga nadam se solidno "izvajala". Najvažnije da se on kao dvogodišnjak obradovao, što je meni posebno drago.Kuca sedi na torti "Širli Templ".
Potrebne namirnice:
Za medu:
800 g plazma keksa

200 g čokolade
200 g mlevenih oraha
250 g margarina
100 g žele bombona
sok od pomorandže
150 g šećera u prahu
100 g šlaga
Priprema:Plazma keks i orahe krupnije samleti ili izdrobiti pomoću oklagije, žele bombone iseckati. Umutiti margarin sa šećerom, dodati sve ostale sastojke i "umesiti" sokom od pomorandže. Oblikovati kucu. Ukrasite je umućenim šlagom s tim što ćete u polovinu šlaga dodati malo topljene čokolade. Oči sam napravila od dva dugmeta.
Za tortu "Širli templ" je potrebno:

14 jaja
300 g šećera
300 g lešnika
250 g margarina
10 štangli čokolade
1 limun
3 kesice šlaga i
boja za kolače
Priprema:
Dobro umutiti 11 žumanaca sa 200 g šećera, dodati 5 štangli strugane čokolade. Zatim dodati samlevene lešnike, koru od limuna i na kraju lagano umešati umućen sneg od belanaca. Od ove mase ispeći 3 kore.
Rashlađene poprskati sokom od limuna.
Fil: na pari umutiti 3 jaja sa 100 g šećera. U vruću masu dodati 5 štangli strugane čokolade i dobro umutiti. Kad se fil prohladi dodati mu umućen margarin. Kore spojiti filom, a potom celu tortu ukrasiti umućenim šlagom kome ste dodali boju za kolače.


6 коментара: