петак, 3. децембар 2010.

TORTA SA BANANAMA

     Ovu tortu sam napravila svom starijem unuku za 11 rođendan u obliku knjige. Malo sam se namučila oko fondana, obzirom da sam ga prvi put ovako pravila, ali uspela sam nekako...
      Potrebni sastojci:
      1. 1 kg keksa
      2. 1 kg banana
      3. 1 l mleka
      4. 250 g margarina
      5. 4 kesice pudinga od vanile
      6. 300 g šećera
      7. 200 g čokolade
      Priprema:
      Skuvajte fil od mleka, šećera i pudinga. Kad se ohladi dodajte margarin i sve lepo umutite mikserom.
Keks umačite u mleko ili sok (po želji), ređajte na tacnu, prelijte rastopljenom čokoladom, preko stavite fil a preko fila poređajte kolutove banana. Ponavljajte dok ne utrošite sav materijal a poslednji red treba da bude keks.
     Fondan sam pravila od želatina, vode, šećera u prahu, gustina i par kapi soka od limuna i plavu boju za kolače.
                                                                                                                                                                                      
    

4 коментара:

  1. Bravo, mora da se unuk oduševio. Ovi brojevi su divna ideja. Zoro evo linka za još jedan recept za fondan koji Minja pravi iz Minjine kuhinjice i vidim da se svima dopada.
    http://www.coolinarika.com/recept/domaca-fondan-smesa-za-torte-kolace-figurice/

    ОдговориИзбриши
  2. Jelena, znam za Minjin fondan, gledala sam i njen video klip kako ga pravi, ali ja sam htela da isprobam ovaj sa jednostavnijim sastojcima, on je super, samo što se malo brže suši.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja pokušala da ostavim komentar, ali nešto nije htelo!
    Bako, stvarno si se potrudila. :)

    ОдговориИзбриши