среда, 30. март 2011.

GIBANICA

           Nema ko ne voli gibanicu! Postoje puno verzija za njenu pripremu, kako u sastojcima, tako i u izgledu, tj. načinu pripreme. Ja je pravim na više načina, a jedan od njih je i ovaj, u obliku sarme. Obično ih pravim odokativno a u ovom slučaju sam koristila:
           500 g gotovih kora
           4-5 jaja
           300-400 g sira
           1 čašu jogurta
           1 prašak za pecivo
           oko 1,5 dl ulja
           Priprema:
           Umutite jaja, dodajte ulje (nešto više od 1 dl), jogurt, izmrvljen sir i prašak za pecivo. Uzimajte koru po koru i na svaku posebno stavljajte fil i uvijajte u obliku sarme.

           Podmažite pleh uljem i ređajte svaki uvijeni komad,  Premažite svaki komad gibanice ostatkom fila i odozgo pospite susamom i prelijte ostatkom ulja.
            Pecite u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko pola sata. Ja je volim vruću uz ajvar, jogurt ili kiselo mleko.

6 коментара:

  1. Zoro ovo ti je super ideja, ja stalno pravim veliku gibanicu, a ova tvoja bas lepo ne treba da je seces... Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je odlicna fora. Predivno i brzo za pripremu. Pozdrav, Zoro

    ОдговориИзбриши
  3. Fino Zoro moja!Njam,njam,sve mi sline cure!Suepr ti je recept

    ОдговориИзбриши
  4. Jel vjeruješ da je nikad nisam probala?? moram ispraviti što prije tu pogrešku! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман02 април, 2011

    Zoro, ovakvu još nisam pravila, mada sam izmišljala oblike. Pravila sam je i u obliku puževa. I tako je jako interesantna, a fil je isti! Hvala ti na ideji! :)

    ОдговориИзбриши