субота, 13. август 2011.

Kolač sa šljivama

Potrebno je:
oko 700 g svežih šljiva
2 jaja
240 g šećera
150 g margarina
2 kašike kakaoa
1/2 kesice peciva
kašičica sode bikarbone
1 vanila, malo cimeta
130 g brašna
1 dl mleka
1 kesica šlag pene
Priprema:
              Po dnu okruglog pleha (tepsije) pospi 120 g šećera i preko njega rasporedi šljive, kojima ste predhodno izvadili  koštice i posuli cimetom.  Peci u rerni dok se šećer ne otopi (karamelizuje).
Za to vreme umuti jaja sa ostatkom šećera, dodaj rastopljen margarin, brašno pomešano sa kakaom, pecivom i soda bikarbonom. Na kraju dodaj i vanilin šećer i mleko.

Izvadi šljive iz rerne, preko njih sipaj pripremljenu smesu, vrati u rernu i peci još 45 min. na 150 stepeni.
Kada se ispeče, izvadi iz rerne i posle nekoliko minuta okreni kolač na tacnu za služenje.


Ja sam kolač prelila rastopljenom čokoladom (a ne mora) i odozgo sam stavila šlag.

5 коментара:

  1. Posljednja fotka me podsjetila na planine prekrivene snijegom ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13 август, 2011

    Ih jos da mogu ovde da andjem sljive:( Dakle fantasticno izgleda.Zar nije cudno bas kad nema uvek nam se jede;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je bas dobro, cula sam za okrenuti kolac od jabuka, ali od sljiva nikada.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je novo za mene, nisam nista slicno pravila, a bas imam sljivaaaaa... Belezim u svakom slucaju. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na lepim komentarima drage moje devojke!

    ОдговориИзбриши