уторак, 14. август 2012.

Okrepljujući sok za jačanje organizma

             Ovih dana me uhvatio neki nazeb, grebe me grlo, zapušen mi nos, kijam, mislim se, oslabio mi imunitet, pa da ga ojačam. Juče sam ga pripremila ovaj sok i sada ga pijuckam. Baš mi prija...

Potrebno je:
1 cvekla
pola korena celera
2-3 šargarepe
1 veća jabuka
1 limun
malo đumbira (a ne mora)
   
Priprema:
             Sve osim limuna, stavite u sokovnik i ocedite. Ja nažalost, nemam sokovnik, pa sam sve to radila pomoću secka (blendera). U dobijenu smesu sam dodala nepunu čašu vode, sve dobro izmešala i ostavila da stoji preko noći u frižideru. Ujutru sam dobro iscedila pomoću gaze i u čist sok nacedila limun.
Ko želi može dodati i malo meda, što je još zdravija varijanta, ali ga ja trenutno nisam imala.

          

3 коментара:

  1. Pravi vitaminski koktel za podizanje imuniteta,super!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15 август, 2012

    Zoko, nadam se da ti je ovaj sokić podigao imunitet i da si sada odlično! Nazdravlje ti bilo!

    ОдговориИзбриши
  3. Drage moje, "podigao" mi je imunitet ovaj sok, svakako, hvala...

    ОдговориИзбриши