субота, 4. август 2012.

Pljeskavice od tikvica pečene u rerni

            Verujem da mnoge od nas, u ove vrele letnje dane, sve manje žele da se zadržavaju u kuhinji, a i ja sam jedna od njih. Iz tog razloga sam ovaj put umesto da pohujem tikvice i pržim na ulju, odlučila sam da isprobam varijantu, da ih ispečem u rernu. Iznenadila sam se kako su dobre, a što je najvažnije, na ovaj način su zdravije a i ne troši se puno ulja za prženje.

Potrebno je:
dve mlade tikvice
2 jaja
4-5 kašika prezli
1/2 kesice praška za pecivo
brašna po potrebi
so, ml.biber, mirođija
susam (po želji)
Priprema:
               Uključite rernu na 250 stepeni.Tikvice dobro operite (ne morate ih ljuštiti ako su mlade), izrendajte ih, posolite i ostavite. Za to vreme viljuškom malo izmutite jaja sa dodatkom brašna, da bude testo gušće nego za palačinke.  U to dodajte rendane tikvice, biber, so i seckanu mirođiju (ja sam dodala suvu). Sve lagano izmešajte.
               Uzimajte kašikom masu i stavljajte je na uljem podmazan pleh. Brzo radite kako se masa ne bi mnogo razlivala. Preko pljeskavica možete posuti susam. Ja sam na pola stavila (volim ga) a na pola nisam. mm ga baš ne voli.

              Pecite u rerni oko 10min. a zatim malo smanjite temperaturu pa pecite još desetak minuta,. odnosno dok ne porumene. Ovako pripremljene tikvice su izuzetno ukusne kako tople, tako i hladne.

                Za oko pola sata dobićete ovo jevtino i brzo jelo.  Malo li je!?

1 коментар: