понедељак, 16. септембар 2013.

Pljeskavice od pilećeg belog mesa

                Pileće meso od grudi sam pripremala na više načina a ovog puta sam isprobala nešto novo i malo neobično i mogu vam reći da sam jako zadovoljna i ukusom i izgledom. Ove pljeskavice možete pržiti na ulju a ja sam ih jednostavnije ispekla u rerni...
Potrebno je:
1 belo pileće meso
2-3 kašike majoneza
1 čen belog luka
1 jaje
oko 30 gr kačkavalja ili tvrdog sira
kašičica senfa (ne mora)
1 kašika brašna
suvi začin po ukusu
malo seckanog peršuna
soli i bibera po ukusu
Priprema:
                 Belo meso isecite na što sitnije kockice , dodajte majonez, senf, seckan beli luk, jaje, brašno, seckan peršunov list, posolite i pobiberite pa sve dobro izmešajte da dobijete kompaktnu masu.
Uzimajte kašikom smesu i stavljajte je na uljem podmazan vatrostalni sud. Preko svake pljeskavice narendajte kačkavalj i stavite u zagrejanu rernu na 200 st. i pecite dok ne porumene.

                Na ovak način dobićete nešto posnije pljeskavice a ukoliko želite kaloričnije možete ih pržiti i na ulju. U svakom slučaju dobićete izvrstan mesni ručak uz dodatak nekog povrća...

1 коментар: