четвртак, 8. јануар 2015.

TORTA LOMLJENA ČOKOLADA

           Postoje recepti za ovu tortu, ali je ovo moja, malo drugačija verzija...

POTREBNO JE:
Za kore
10 belanaca
10 kašike šećera
10 kašike oraha
5 kašike brašna
Za fil
10 žumanaca
12 kašike šećera
4 dl mleka mleka
250 gr margarina (ili putera)
1 puding od vanile
100 gr čokolade
100 gr lešnika (ili oraha)
100 gr plazma keksa
 Za ukrašavanje
1 kesica šlaga i
100 gr čokolade
PRIPREMA:
            Umutite šam od 5 belanaca uz postepeno dodavanje 5 kašike šećera pa kada šam postane čvrst, lagano umešajte 5 kašike oraha i  3 kašike brašna. Ispecite dve ovakve kore (okrugle ili pravougaone).
            Za fil umutite žumanca sa polovinom šećera, dodajte puding i 1 dl mleka. Ostatak mleka sa ostatkom šećera stavite da provri pa ga dodajte u predhodnu smesu. Skuvajte krem. Ostavite da se malo prohladi pa dodajte margarin. Sve dobro umutite mikserom pa dodajte seckane lešnike ili orahe, seckanu čokoladu i lomljenu plazmu. Sve lagano izmešajte pa stavite na prvu koru. Preko fila stavite drugu koru.
            Tortu odozgo prelijte glazurom od čokolade a okolo ukrasite šlagom.

2 коментара:

  1. Анониман24 јануар, 2015

    Pa ovaj podje mi voda iz usta.Koliko je ovo super kombinovano. Dolazi mi uskoro drugarica iz Australije i narućila sam oblande, a recept tvoj sam markirala.Jedva čekma da nappravim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Džoli, verujem da ćeš je jednom prilikom napraviti i uživati u njenom ukusu. Pozdrav!

      Избриши