недеља, 8. фебруар 2015.

Rižoto sa šampinjonima i svinjskim mesom

      Lagan, brz i ukusan obrok...
POTREBNO JE:
oko 300 gr svinjskog mesa (ja sam koristila plećku)
oko 300 gr šampinjona
oko 100 gr pirinča
1 glavica crnog luka
3-4 čena belog luka
1 kašiku suvog biljnog začina
po ukusu soli i bibera
1 kašičica kurkume (nije obavezno)
malo peršuna
1 kašičicu aleve paprike
ulje
PRIPREMA:
        Na malo ulja propržite sitno seckan crni luk, dodajte seckano meso i dinstajte nekoliko minuta. Dodajte po potrebi malo vode a kada voda ispari dodajte šampinjone, izrezane na listiće. Promešajte pa dodajte predhodno opran pirinač. Natavite sa dinstanjem uz dodavanje vode po potrebi. Posolite, pobiberite, sodajte suvi začin, kurkumu, seckan beli luk, alevu papriku pa sve dobro izmešajte. Odmah nalijte mlakom vodom da njena zapremina bude najmanje tri prsta iznad. Kada proključa, smanjite vatru, poklopite i kuvajte još najmanje 30 minuta, tj. dok pirinač ne omekša. Po potrebi dodajte još vode, tako da gotov rižoto ne bude suv. Pri kraju kuvanja dodajte sitno seckan peršun.

4 коментара:

  1. Obožavam rižoto i sve ono što volim, ne pravim tako često, jer mi je teško da ukočim.Prijatan vam ručak:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, pa zašto ovo izbegavaš kada nije tako kalorično... ja često jela sa pirinčem jedem bez hleba i baš mi prija...

      Избриши