петак, 27. новембар 2015.

Prženice iz rerne

      Probala sam da spremim prženice u zdravijoj varijanti i oduševila sam se kako su ukusne a i manje masne...
 POTREBNO JE:
7-8 kriški bajatog hleba
3 jajeta
3 kašike kisele pavlake
po ukusu soli
malo ulja
PRIPREMA:
            Na odgovarajući pleh stavite pek papir i premažite ga uljem. Jaja umutite penasto, dodajte kiselu pavlaku, posolite, pa svaku krišku hleba dobro umočite sa obe strane u dobijenu smesu. Stavljajte na pleh i pecite u predhodno zagrejanoj rerni na najjačoj temperaturi. Odmah zatim smanjite na 200 st. i pecite 3-4 minuta, tj. dok kriške ne porumene.
            Prženice poslužite vruće uz jogurt, mleko, sir itd...

3 коментара:

  1. Obozavam przenice iz rerne. Tek pre godinu dana sam saznala kako se radi. Sjajne su, ja stavim jednu kasiku ulja i mleko. Pecem 12 do 14 minuta (duze ne treba) kao sto ste vi opisali. Kuhinja ne mirise satima na przenice i nisu masne, a desilo mi se jednam da zaboravim i da stavim ulje i nije bilo problema. Srdacan pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru i drago mi je da ti se dopadaju, U pravu si, ovako se ne oseća onaj miris u kuhinji a i ne upijaju ulje Pozdrav i tebi <3

      Избриши
    2. Hvala na komentaru i drago mi je da ti se dopadaju, U pravu si, ovako se ne oseća onaj miris u kuhinji a i ne upijaju ulje Pozdrav i tebi <3

      Избриши