понедељак, 21. март 2016.

Torta sa suvim voćem

             Ovu tortu sam pravila pre više od 20 godina i listajući svoje stare zapisane recepte, naišla sam i na ovaj, pa sam poželela da je ponovo napravim i podelim sa vama. Torta je izuzetno ukusna i laka za pripremu...
            PS. Ja sam ovog puta tortu pravila upola mere a vi, ukoliko želite možete praviti duplu meru i kore peći posebno u okruglom kalupu, tako da dobijete 3 kore.
POTREBNO JE:
Za kore:
7 belanaca
7 kašike šećera
100 gr oraha
50 gr suvog grožđa
50 gr suvih smokava
4-5 suvih šljiva (nije obavezno)
3 pune kašika brašna
kora od 1/2 limuna
Za fil:
7 žumanaca
7 kašika šećera
1/2 pakle margarina
2 štangle čokolade
I još:
1 šlag pena
PRIPREMA:
             Orahe sitno iseckajte, suve smokve i suve šljive takođe iseckajte. Odvojte belanca i žumanca.
Belanca umutite u šam postepeno dodavajući šećer. Kada se sav šećer otopio i šam postao čvrst, lagano umešajte orahe, suve smokve, suve šljive, suvo grožđe, nastruganu koricu od predhodno dobro opranog limuna i na kraju brašno. Sve dobro sjedinite i sipajte smesu u najveći pravougaoni pleh obložen pek papirom. Pecite u zagrejanoj rerni na 200 st. oko 15-20 minuta. Izvadite koru, ohladite je, prevrnite i isecite tako da dobijete tri kore.

           

           Za fil na pari mikserom umutite žumanca sa šećerom, pa kada krem dobije dobije potrebnu gustinu sklonite sa vatre. Posebno penasto umutite margarin sa omekšalom čokoladom i dodajte u krem. Sve dobro sjedinite mikserom i dobijenim kremom filujte kore.
           Celu tortu premažite umućenim šlagom, Dobro je ohladite i služite.








Нема коментара:

Постави коментар